Llei 7/2004, del 14 d’abril, d’extinció de la societat de dret belga PANCA, SA, amb adjudicació de l’immoble que acull l’Ambaixada d’Andorra a Brussel·les al Govern
Atès que el Consell General en la seva sessió del dia 14 d’abril del 2004 ha aprovat la següent:
llei 7/2004, del 14 d’abril, d’extinció de la societat de dret belga PANCA, SA, amb adjudicació de l’immoble que acull l’Ambaixada d’Andorra a Brussel·les al Govern
LesLleis.com
Exposició de motius
Mitjançant la Llei del 26 de novembre de 1999 (BOPA núm. 76 del 22 de desembre de 1999) el Consell General autoritzà el Govern perquè procedís a l’adquisició de la totalitat de les accions de la societat anònima de dret belga PANCA, SA, entitat constituïda davant el notari de Brussel·les Gérard Indekeu el dia 29 de desembre de 1998, publicada amb el número 990116-383 i domiciliada a Watermael-Boitsfort (1170 Brussel·les), avenue Delleur 18, propietària de l’immoble que acull l’Ambaixada d’Andorra a Brussel·les, pel preu global de 114.425.000 francs belgues, que s’havien de satisfer en el mateix acte d’adquisició de les accions. El Govern va quedar facultat per la mateixa Llei per a l’acompliment de totes les formalitats necessàries per a aquella finalitat.Segons l’exposició de motius de la Llei calendada, l’adquisició de la totalitat de les accions de la societat de dret belga PANCA, SA, es produí perquè, havent arribat a la seva fi el contracte d’arrendament de l’edifici que ubica l’Ambaixada d’Andorra a Brussel·les per expiració del termini convingut en el seu dia, el propietari arrendador va proposar al Govern d’Andorra la seva adquisició com a única alternativa a la renovació del contracte. La proposta d’adquisició efectuada al Govern d’Andorra es referia a la totalitat de les accions de la societat esmentada i, per consegüent, de l’immoble de l’Ambaixada que constituïa, i encara constitueix avui, en essència, el seu patrimoni o actiu social.
En compliment i execució del disposat en la Llei a què s’ha fet referència, el Govern va adquirir el dia 28 de gener del 2000 la totalitat de les accions de la societat de dret belga PANCA, SA, inscrita al Registre de Societats i de Comerç de Brussel·les amb el número 634.210 i matriculada al Registre Nacional amb el número 465.175.475, pel preu global de 114.425.000 francs belgues, que fou satisfet en el mateix moment d’adquisició de les accions.
Registreu-vos a LesLleis.com per
accedir al contingut complert d'aquesta pàgina.
accedir al contingut complert d'aquesta pàgina.